Společnosti AG Production s.r.o. se sídlem Braunerova 563/7, Libeň, 180 00, Praha.
Identifikační číslo 08701474. Zapsané v obchodním rejstříku vedeném u městského soudu v Praze, oddíl C, 323592, vložka 323592
pro pronájem fotobudek prostřednictvím on-line portálu umístěného na internetové adrese www.smilefie.cz
I. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky ( dále jen „VOP“) společnosti AG Production s.r.o. se sídlem Braunerova 563/7, Libeň, 180 00, Praha. Identifikační číslo 08701474. Zapsané v obchodním rejstříku vedeném u městského soudu v Praze, oddíl C, 323592, vložka 323592
(dále jen „Pronajímatel“) upravují v souladu s ustanoveními § 1751 odst. 1 NOZ vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o pronájmu fotobudky a/nebo využití služeb (dále jen „Smlouva“), uzavíranou mezi Pronajímatelem a třetí osobou - nájemcem (dále jen „Zákazník“). Internetový obchod je Pronajímatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.smilefie.cz (dále jen „Webová stránka“).
1.2. Tyto VOP jsou určeny výhradně pro pronájem fotobudek Zákazníkem (finálním spotřebitelem) za účelem přímého využití (tj. jsou určeny výhradně pro spotřebitelské smlouvy). Pronájem za účelem podnikání, např. za účelem jeho dalšího přenechání k užívání (tedy podnájem ve smyslu NOZ), není na internetovém portálu www.smilefie.cz možný.
1.3. V aktuální nabídce služeb na portálu www.smilefie.cz mohou být některá ustanovení upravena odlišně od VOP, přičemž, taková odchylná ujednání mají přednost před těmito VOP.
1.4. Ustanovení těchto VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouva je uzavřena pouze v českém jazyce.
1.5. Pronajímatel může jednostranně měnit či doplňovat znění VOP. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozí verze VOP. Zákazníci jsou o změně VOP informováni na Webové stránce, případně jiným vhodným způsobem tak, aby se s aktuálním zněním VOP Zákazník mohl bez nepřiměřených obtíží seznámit.
1.6. Pronajímatel oprávněn pronájem fotobudek na Webové stránce kdykoli ukončit.
II. Uzavření Smlouvy
2.1. Zákazník může provádět objednávku fotobudky prostřednictvím webového rozhraní a vyplněného formuláře na Webové stránce.
2.2. Pronajímatel na Webové stránce nabízí k pronájmu fotobudky (včetně jeho cen), které Zákazník může pronajmout na sjednanou dobu. Výše nájemného je uvedena v korunách
českých. Tímto ustanovením není omezena možnost Pronajímatele uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
2.2. Při objednávání pronájmu je Zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje.
Údaje uvedené v objednávce je Zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Zákazníkem při objednávání služby jsou Pronajímatelem považovány za správné.
2.3. Zákazník bere na vědomí, že Webová stránka nemusí být dostupná nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Pronajímatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
2.4. V rámci rekapitulace Objednávky Zákazník uvede své kontaktní údaje a adresu, na kterou mu má být fotobudka doručena, případně i další informace potřebné pro specifikaci nájmu, zejména pak o jaký druh akce se jedná, na jak dlouho nájem poptává a jaké doplňkové služby k nájmu požaduje (dále jen „Objednávka“). Objednávku Zákazník odešle prostřednictvím rozhraní na Webové stránce Pronajímateli. Zákazník sdělí způsob úhrady nájemného a údaje o požadovaném způsobu doručení Objednávky, včetně informací o nákladech spojených s dodáním služby.
2.5. Před přijetím Objednávky je Zákazníkovi zaslána předběžná kalkulace očekávaného nájemného, přičemž Pronajímatel zašle společně s touto kalkulací výzvu k potvrzení Objednávky.
2.6. Objednávka se stává závaznou potvrzením Zákazníka o její akceptaci. Potvrdí-li Zákazník výzvu Pronajímatele, přistupuje tímto explicitně a bez dalšího na podmínky specifikované v zaslané smlouvě o pronájmu fotobudky. Podpis fyzického vyhotovení smlouvy se nevyžaduje a tato smlouva bude vystavena ve fyzické písemné podobě pouze tehdy, požádá-li o tom Zákazník. Pokud Zákazník Objednávku nepotvrdí bez zbytečného odkladu, má se za to, že je objednávka neplatná.
2.7. Potvrzení objednávky se považuje za takové právní jednání Zákazníka, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané služby, cenu nájmu, osobu Zákazníka, způsob úhrady nájemného, dodání fotobudky a je pro smluvní strany závazným návrhem nájemní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito VOP na webové stránce a potvrzení Zákazníka o tom, že se s těmito VOP seznámil.
2.8. Pronajímatel neprodleně po obdržení Objednávky toto obdržení Zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka uvedenou v uživatelském v Objednávce (dále jen „elektronická adresa Zákazníka“).
2.9. Veškerá prezentace služeb či příslušenství fotobudky umístěná na Webové stránce je informativního charakteru. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
2.10. Pronajímatel je oprávněn prověřit totožnost a věk Zákazníka a to nahlédnutím do Zákazníkova průkazu totožnosti, který se dle těchto VOP zavazuje Zákazník na vyžádání předložit. Nebude-li potřebný věk Zákazníka prokázán, je Pronajímatel oprávněn odstoupit od Smlouvy a požadovat náhradu vynaložených nákladů v souvislosti s Objednávkou.
2.13. Zákazník bere na vědomí, že Pronajímatel není povinen uzavřít Smlouvu zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily Smlouvu (včetně VOP) a/nebo podmínky užití internetovém portálu www.smilefie.cz.
2.14. Návrh smlouvy o pronájmu fotobudky zaslaný v rámci jednání o Objednávce má platnost patnáct dnů.
III. Změna a Storno Objednávky
3.1. Smluvní vztah mezi Pronajímatelem a Zákazníkem vzniká doručením přijetí konečné objednávky (akceptací), jež je Pronajímatelem zasláno Zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka.
3.2. V případě, že některý z požadavků uvedených v Objednávce nemůže Pronajímatel splnit, zašle Zákazníkovi na elektronickou adresu Zákazníka pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko Zákazníka. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Smlouvy a Smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací Zákazníka prostřednictvím elektronické pošty.
3.3. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Zákazník sám.
3.4. Storno Objednávky je možné učinit nejpozději v den konání pronájmu, přičemž v případě, že bude storno učiněno déle jak 6 dní před konáním pronájmu, Pronajímatel neúčtuje žádný poplatek. V případě, že je storno učiněno 6 – 3 dny před konáním, činí storno poplatek 30% z celkové ceny pronájmu. V případě, že je storno učiněno 2 – 0 dnů před konáním pronájmu, činí storno poplatek 60% z celkové ceny pronájmu.
IV. Odstoupení od Smlouvy a reklamace služby
4.1. Zákazník je povinný/á předané fotobudku z Objednávky ihned zkontrolovat a zjištěné
nedostatky okamžitě reklamovat.
4.2. Zákazník odpovídá za snížení hodnoty fotobudky, které vzniklo v důsledku nakládání s ní jinak, než je nutné s ohledem na její povahu a vlastnosti.
4.3. Zákazník bere na vědomí, že za podmínek tam uvedených nelze spotřebitelem odstoupit od Smlouvy z důvodů uvedených v ustanovení § 1837 písm. a) NOZ.
4.4. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 4.3. VOP či o jiný případ, kdy nelze od Smlouvy odstoupit, má Zákazník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo od Smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od uzavření Smlouvy. Odstoupení od Smlouvy musí být Pronajímateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
4.5. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 4.4 VOP se Smlouva od počátku ruší. Pronajímatel peněžní prostředky přijaté od Zákazníka do čtrnácti (14) dnů ode dne odstoupení od Smlouvy zákazníkem, a to stejným způsobem, jakým je Pronajímatel od Zákazníka přijal.
V. Cena nájemného a platební podmínky
5.1. Cenu nájemného a případné další náklady dle Smlouvy se platí formou bankovního
převodu na účet Pronajímatele uvedený ve Smlouvě, nedohodnou-li se účastníci jinak..
5.2. Společně snájemným je Zákazník povinen zaplatit Pronajímateli také náklady spojené s balením a dodáním fotobudky ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále nájemným i náklady spojené s dodáním fotobudky. Personál pro instalaci, sklizení a obsluhu fotobudky zajišťuje ve prospěch Nájemce Pronajímatel a to zdarma.
5.3. V případě bezhotovostní platby je Zákazník povinen uhradit nájemné společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek Zákazníka uhradit nájemné splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Pronajímatele.
5.4. Je- li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Pronajímatel ohledně plateb prováděných na základě Smlouvy Zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Pronajímatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Pronajímatel Zákazníkovi po uhrazení nájemného a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu Zákazníka.
VI. Odpovědnost a záruky
6.1. Pronajímatel nenese odpovědnost za případnou škodu nebo jakékoli jiné následky
vzniklé Zákazníkovi na základě nebo v souvislosti s užíváním předmětu nájmu.
6.2. Pronajímatel nenese odpovědnost za škody způsobené vyšší mocí, ani za výpadky způsobené přerušením přívodu el. Energie. Přívod elektrické energie, kterou fotobudka pro své fungování potřebuje, si zajišťuje Zákazník sám.
6.3. Pronajímatel neodpovídá za služby poskytovaných subjektů, a to zejména provozovatelů platebních systému nebo doručovatelů (kurýrů), ani za jakékoli následky jejich jednání, či práva a povinnosti s těmito službami spojené.
6.4. Dostupnost nájmu fotobudky je vázána na skladové zásoby a Pronajímatel dostupnost služby negarantuje. V případě, že nebude možné Objednávku z jakýchkoli důvodů na straně společnosti vyřídit, bude o tom Zákazník telefonicky informován na telefonním čísle, které Zákazník uvede v Objednávce jako kontaktní, popř. prostřednictví elektronické komunikace na elektronickou adresu Zákazníka.
6.5. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 NOZ).
6.6. Práva zvadného plnění uplatňuje Zákazník u Pronajímatele na adrese jeho provozovny, případně prostřednictvím kontaktů uvedených na webové stránce Pronajímatele.
6.7. Pronajímatel žádným způsobem neodpovídá ani neručí za to, zda Nájemce po dobu nájmu v rámci užívání fotobudky dodržuje obecně závazné právní předpisy.
VII. Další práva a povinnosti Smluvních stran
7.1. Přístup a užití webových stránek ze strany Zákazníka v souladu s VOP je bezplatný.
7.2. Zákazník užívá webové stránky na vlastní riziko a bere na vědomí, že fotografie na internetovém portálu jsou pouze ilustrativní.
7.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
7.4. Pronajímatel je oprávněn kpronájmu fotobudek na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
7.5. Nájemce tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 NOZ.
VIII. Ochrana osobních údajů a souhlas se zpracováním
8.1. Osobní údaje Zákazníka, který je fyzickou osobou, spravuje a zpracovává Pronajímatel, který zajišťuje ochranu těchto údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, resp. nařízení Evropského parlamentu a rady č. 2016/679, GDPR v platném znění. Uzavřením Smlouvy Zákazník vyjadřuje souhlas se zpracováním
8.2. Zákazník souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno, příjmení, e- mailová a fyzická adresa doručení fotobudky, telefonní číslo, datum narození (dále vše společně jen jako „Osobní údaje“).
8.3. Zákazník souhlasí se zpracováním Osobních údajů, a to pro účely realizace práv a povinností ze Smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení.
8.4. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své Osobní údaje uvádět správně a pravdivě, a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat Pronajímatele o změně ve svých Osobních údajích.
8.5. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně dlouhou nebo po dobu stanovenou obecně závaznými předpisy. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
8.6. Zákazník potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
8.7. Zákazník bere na vědomí, že po dobu trvání nájmu provádí jakožto správce správu osobních údajů získaných užíváním fotobudky on sám, nikoliv Pronajímatel. Pronajímatel má ve vztahu k osobním údajům získaným provozováním fotobudky po dobu jejího nájmu pouze ta práva a povinnosti, které se ho týkají jakožto zpracovatele a které jsou upraveny zvláštní zpracovatelskou smlouvou. Plnění povinností uložených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zajištění souhlasu se zpracováním osobních údajů získaných v rámci užívání fotobudky po dobu nájmu od třetích osob, si zajišťuje Zákazník sám.
8.8. Pronajímatel může na základě dohody se Zákazníkem umístit fotografie, které byly pořízeny vrámci užívání fotobudky po dobu jejího nájmu, na Webovou stránku. V takovém případě je Pronajímatel zpracovatelem osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a rady č. 2016/679, GDPR, přičemž správcem těchto údajů zůstává Zákazník.
IX. Doručování
9.1. Oznámení týkající se vztahů Pronajímatele a Zákazníka, zejména týkající odstoupení od Smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li ve Smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného Zákazníkem, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení Zákazníkem ve lhůtě pro odstoupení odesláno.
9.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.
9.3. Pronajímatel a Zákazník mohou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou Zákazníkem v Objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce Pronajímatele.
X. Závěrečná ustanovení
10.1. Zákazník souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami nebo podnikem Pronajímatele na elektronickou adresu Zákazníka a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Pronajímatelem na elektronickou adresu Zákazníka. Zároveň Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítači.
10.2. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
10.3. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky Smlouvy čiVOP vyžadují písemnou formu.
V Karlových Varech dne 19. 11. 2019